Tuesday, October 14, 2008

Hadiah Utama

Saya sekeluarga baru balik dari sebuah pasaraya di KB
Sangat le selesa kerana pasaraya tersebut sangat lengang
Tak perlu beratur, tak perlu berhimpit
Lebih menggembirakan lagi
Dengan pembelian sebotol syampoo Ain dan sebotol syampoo sendiri
membolehkan saya membuat cabutan bertuah.
Dan malam ini alhamdulillah saya sangat bertuah
Tanpa disangka-sangka mendapat hadiah utama
Sebuah Honda DVD canggih


Ini dia Honda DVD yang dimenangi

Alhamdulillah rezeki datang tanpa diduga.

12 comments:

Intan Rosnitta said...

Alhamdulillah...

Supermarket mana ni cikgu?

:)

en_me said...

en_me minta maaf dari kejauhan pada semua yang mengenali me selama ini .. maaf la segala kekurangan2 en_me yg ini k

^aNgRiAni^ said...

waaa....bertuahnya CP

Kujie said...

mmg bertuah tu..dari ribu2 org peserta..sy tu hadian yg F- berus gigi pun tak pernah dapat

hahahaha

suara said...

Tuah ayam nampak di kaki... tuah cikgu panji nampak di DVD. Hehehe...
Alhamdulillah... dan tahniah cikgu.

echah_syed said...

mesti ko dah dikurniakan mlm lailatul Qadar.. :)

yg lame pos laa kat combi :p

cikgu panji said...

intan,
pantai timur.

en_me,
aik...mintak maaf kenapa ye?rasanya
ngak ada salah apa-apa.

angriani,
kalau dpt kancil ke, kenari ke, mesti best...walau apa pun, syukur.

cikgu panji said...

k jie,
kalau dah rezeki tu tak kemana.Sebenarnya cp tak berhajat pun nak beli syampoo tu, tapi ain beria nak beli.bila dah beli utk ain, si S Girl tu kempen syampoo utk mak ain pulak.makcik kan pantang dikempen,terus terpikat.langsung dpt pilih satu sampul dlm kotak besar gajah tu. Buka2 je sampul tu, dpt huruf A.hehehe

cikgu panji said...

su,
tak tahu nampak ke dak sebab dvd tu belum bersambung pada tv lagi.hehe

combi,
kalau ngantar ke sabah, harus berkarat baru sampai.hehehe

kuIna Jentayutiara said...

hari bertuah CP... mesti syiok giler..

cikgu panji said...

kuina,
nasib baik tak melompat sampai syiling....hehe.

@LiYaNNuaR said...

tahniah cikgu... rezeki dtg bgolek tuh... pasaraya mana tu ek?? Pantai Timur kah?? sya sekadar meneka jer!