Wednesday, October 29, 2008

Sambutan Hariraya

Seperti tahun lepas, sambutan hari ini juga diadakan di dewan SMK Panji.
Setiap kelas disediakan satu meja untuk menghidangkan berbagai juadah yang dibawa. Sangatlah banyaknya makanan hingga tak terlarat nak makan.
Syukur ...banyaknya rezeki kurniaan Allah.

11 comments:

kuIna Jentayutiara said...

1 kelas ada 30 murid
1 murid 1 menu
1 meja 1 kelas
1 sekolah 40 kelas
fuyooooooo nikmatnya makan...
2 hari kenyang

cikgu panji said...

kuina,
tak larat makan, suruh diorang tapau pulak.

cikgu jawe said...

hehe.. psssttt.. cikgu lelaki bawa kuih apa? :P

cikgu panji said...

cikgujawe,
tak perasan le pulak. cikgu2 urus kelas masing2 je.

^aNgRiAni^ said...

dolu2 time sekolah...selalu wat majlis raya ikut kelas masing...
ikut laaa nak bawak kuih apa...meriah jer...kongsi2 makanan...

bestnya cikgu...

echah_syed said...

rindu suasana mcm gini..tu laa dulu org suruh blajo gatei nak kawen huhu.. :(

combi pernah bercita-cita nak jd guru tadika..percaye??

combi mmg suke anak-anak yg comey lote :p

echah_syed said...

org perak merantau ke sabah..sape tu ekk..?

dah reject..meh nak isi borang semula utk permohonan tahun depan :p

ehh terprasan pulokk..sape itu org perak :D

cikgu panji said...

riani,
dah merasa kat meja sendiri, kita bertandang pulak kat meja orang. nak habiskan semua meja kat dewan tu,memang berakhir dgn menengok je.maaf,cikgu dah tak larat makan. hehe

combi,
bukan gatei le, dah jodoh cepat. rezeki le tu. nanti jadi cikgu tadika kpd cucu2 pulak.suruh precious kawin cepat. (precious,jgn marahh...)

manje said...

salam cikgu

hehe meriahnye makan2... time2 gini la leh makan mcm2 kan... bertuah kite sume dok kat sini... ape nak sume ada...

cikgu panji said...

manje,
rasanya ini jamuan raya terakhir utk tahun ini.syukur krn nikmat yg tidak terhingga ini

@LiYaNNuaR said...

chantek kek itu... suka pulak tengok... tak berapa suka mkn.. hehehe...