Tuesday, October 14, 2008

Perasaanku

Ada cerita nak tulis
Dan memang dah siap tulis
Tapi bila difikir-fikir, berkali-kali fikir
Uwa.... bimbang le pulak
Sebab ramai yg akan baca nanti
Sangat le tidak berpuashati dengan keadaan ini.
Rasa macam nak cerita je apa yg berlaku.
Tapi, betul kata hati
Lebih baik berhati-hati di jalanraya.
Dan kesudahannya
Saya simpan je tulisan itu sebagai draft.
Hehehe


Walaupun blog ini merupakan tempat saya berkongsi cerita suka duka tapi bukan semua cerita sesuai utk dikongsi bersama terutamanya cerita-cerita yg berlaku di sekolah

6 comments:

Anonymous said...

we are on the oposite site, saya satu cerita pun malas nak kongsi cuma kadang2 terlepas.
Msf

Kujie said...

selalu juga rasa macam tu
kadang2 membuak²....berlegar² dlm kepala ayat² cinta

kemudian..boleh hilang mcm tu..mcm kabus pagi..hehehe

suara said...

Salam dan slmt pagi ciku.
Ada ketika diam itu lebih baik, kan? Su pun kadang tu rasa nak cerita, tapi bila fikirkan kot ada yg sakit hati nanti. Biarkan saja.

Orang kata kalau luahkan perasaan hati boleh lega. Tapi bagi su, sbnrnya lega sekejap je. Jadi su selalu pilih untuk simpan je.

cikgu panji said...

kujie,
masa tahap kegeraman tu melonjak, rasanya semua nak cakap.tapi,bila memikirkan implikasinya,rasanya baiklah daku pendam sendiri.hehe

su,
kita sama...bimbang benda kecik akan jadi besar.Selagi boleh bersabar, baik kita bersabar.

@LiYaNNuaR said...

kita ada persamaan... ada benda boleh dikongsi... ada yg langsung x boleh... layaknya luahan tersebut dikuarantin a.k.a di draft kan... at least... tluah juga dari jari2 ini... ada kelegaan di situ... namun... tsimpan dan x dipaparkan... dan takkan siapa yg tahu... melainkan yg ada password jerk yg tahu... hua hua hua...

cikgu panji said...

liyannuar,
gamaknya kita ni jenis yg penakut...hehe
walau apa pun, lebih baik jadi penakut dari menjerumuskan diri kepada masalah yg mungkin lebih besar.kan?kan?