Friday, October 10, 2008

Jangan Lepaskan Tawaran Ini

Saya telah beraya, sedang beraya dan akan beraya lagi
Justeru, saya sangat respect kepada rakan-rakan yang telah selesai puasa 6.
Kerana saya belum lagi berpuasa 6 walaupun sehari.
Kwang....kwang... Sungguh tidak patut.

InsyaAllah minggu depan saya akan mula berpuasa.
Ini adalah n3 untuk motivasi diri sendiri.
Seperti rakan-rakan yang telah selesai puasa 6 itu,
saya juga seboleh-bolehnya tidak ingin melepaskan peluang untuk meraih tawaran hebat ini.
Syawal masih berbaki 20 hari.
Jika ditolak 6 hari untuk berpuasa, masih ada 14 hari untuk beraya.
InsyaAllah masih sempat dan sangat le sempat.
Minggu depan kita puasa ya
Adik-adik, kakak-kakak, abang-abang, makcik pakcik.
Kepada rakan-rakan sejantina yang cuti umum bulan Ramadhan lepas, kalau diganti puasa sekarang pun cukup cantik.




Esok, satu kelas kanak-kanak ribena kat sekolah tu nak datang beraya.
Nak masak apa ya? Kejap lagi nak keluar beli barang.
Bagi je makan pisang ngan limau ni aci tak? hehehe

10 comments:

pB said...

rayo aji ni ambo nok kelik lagi


nanti email no hp , buleh ???

TokNabe said...

W'pun berbaki 20 hari lagi. Orang perempuan kena juga beringat..ye cikgu panji. Buat cepat sebelum terlambat. :D

cikgu panji said...

pb,
InsyaAllah beres

toknabe,
hok tu kita ore puwwan beringat sokmo dah. hehehe

echah_syed said...

combi pun setat nx week gak.. :)

cikgu panji said...

combi, bagus-bagus

Intan Rosnitta said...

Terima kasih kerana mengingatkan. Intan br start sehari. Next week ingat nak pulun. InsyaAllah...

nono said...

salam,

nak dtg gak sekali ngan kanank2 ribena tue leh??ekekekekeke..:)

cikgu panji said...

intan,
saya lagi teruk. minggu depan baru nak mula.InsyaAllah

nono,
Sila2.Bawak kek coklat sekali tau.
24 bijik kek tu, mesti ada lagi bakinye....hehe

alia said...

kanak2 suka coklat..bago coklat jer la

cikgu panji said...

alia,
ini kanak2 tua, dah tak berapa suka coklat.hehe. t kasih singgah