Thursday, November 20, 2008

Dua Dua Memikat Hati

Masih hujan
Jom kita layan
.
.
.
Pizza
VS
Tepung Manis


10 comments:

ija said...

memang memikat hati..lelebih lagi layan time ujan

pB said...

sedak nyor tepung manih tu


kalu bui pizza dengae tepung manih tu , pB pilih tepung manih

makae panah panah ..

jeliro tuuu

Abang Long said...

Waktu hujan, perut mesti lapar ... dua - dua sedap ...

cikgu panji said...

ija,
musim sejuk ni semuanya sedap. hehe

pB,
biasanya benda hak kita jarang2 juppo, memang sedak. kalu nak2 ari, hak sedap pun jadi tak sedak.rasanyo la...apa pun, tepong manih tu kalu cukup lemak manih dia, memang sedak mena.

ab long,
biasa ke makan kuih tepung manis tu?

Kujie said...

ujan2ni la yg mood nk berblogging hilang..sedap giler dok berselimut..hahahaha

ni alasan yg ke 4

tepung manis tu mcm mane cikgu..tepung bungkus ke

cikgu panji said...

kujie,
ubi kayu diparut halus, buang airnya + gula + santan, bungkus dan kukus. siap. senang yg amat

Intan Rosnitta said...

Kita pilih tepung manis, mintak tolong pos, cikgu...

:D

cikgu panji said...

intan,
belum sampai umah intan, dah basi.hehe

Chekgu BaniHassim said...

baru nk tnye camne tepung manis...
mmgla signature dish klatan ye kak..
yang manis2, sume utk belah sane..
same manis cam orgnye...

cikgu panji said...

cikgu banihassim,
manis ke tawar terpulang kpd pembuatnya....hehe. kalau tawar pun tetap bernama tepung manis