Friday, November 28, 2008

KL - Hari Ketiga

Malam tadi Ain meminta maksunya yg kebetulan ada urusan di UKM supaya menjadi pemandu pelancong untuk sesi meronda pada hari ini.

90% perjalanan asyik kena bergayut.
Makcik tak kisah...
Jalan-jalan dan makan-makan

Antara yang menarik perhatian
Seterusnya aktiviti berendam



5 comments:

echah_syed said...

sioknyer mokcik kecik tu mandi manda ekk.. :)

teringat precious & my bujang kecik dulu..bila cuti mesti bersaing dgn kengkawan dia nak mandi kat hotel.. :p

kat beach takmo sbb panas laa kunun..takut hitam mcm laa dorang tu putih sgt :(

combi kecik dulu bila cuti sekolah tak sabo nak balik kg berkubang kat tali air depan umah atok..bestnyerr!

manlaksam said...

Seronok nampaknya. Semuanya berjalan lancar , Alhamdulillah.

cikgu panji said...

combi,
kita dulu lagi syokkk....berkubang cari anak ikan. kalau nasib tak baik, ada le habuannya.hehe

pakman,
tak balik kg ke cuti sek ni?

Intan Rosnitta said...

Ain & aktiviti berendam mmg x leh dipisahkan!

:)

cikgu panji said...

intan,
itulah keseronokan yang paling menyeronokkan bagi dia setiap kali bercuti.hehehe