Wednesday, November 26, 2008

Jom..........


CUTI-CUTI MALAYSIA
CUTI-CUTI MALAYSIA
CUTI-CUTI MALAYSIA

5 comments:

Nik Zulina Nik Taib said...

Cuti ke mana tu??? Mmm...Si kecik tu lah yang bestnya..

arsaili said...

salam...wahhh selamat bercuti....cikgu nasir bawa bercuti kat mana ni?..ehehe

en_me said...

ammvoiii cekgu ittewww.. sakannns

echah_syed said...

cuti kat perak ke??

singgah la teratak kita.. :)

plan dah set nak gi sana samada jadi atau sebaliknyer bergantung pada rezeki laa ni.

epi oliday yaa!

CIKGU PANJI said...

na,
jln2 kl je.

arsaili,
ingat nak gi umah arsaili tapi poket tak mengizinkan.hehe

e_me,
keluar ambik angin luar dari kg kejap.

combi,
perak selalu sangat pergi sampai dah boleh ingat apa yg ada sepanjang perjalanan. bila combi dah betul2 dok perak nanti, insyaAllah saya gi jumpa bakal besan. hehehe