Tuesday, November 25, 2008

Singgah Muzium


Selepas menyelesaikan beberapa urusan pagi tadi, kami terus ke muzium negeri kerana suami ingin berjumpa dengan seorang pegawai dari muzium negara. Kebetulan tengah berlangsung Pameran Keunggulan Seni Khat Dalam Tulisan Jawi. Jadi, kami ronda sekejap.

8 comments:

en_me said...

ammvoiii cikgu ittewww.. cuti soklah jalan jalannns sokmo..

echah_syed said...

mesti urusan bisnes sokmo.. :D

precious ade ni dia balik 17/11 aritu..

nnt ikut balik kg pulak.takpe tiket pree hiks :p

sana ujan ekk.mcm tak smpi hajat combi nak jupe bakal besan ekeke :p

cikgu panji said...

en_me,
tak berapa nak boleh berjln sbb sejak akhir2 ini sentiasa hujan.

combi,
bukan bisness ape pun, ada urusan sikit.
saje je precious tu ye...padahal boleh je tunggu kat kl. nanti boleh sesama balik kg.hehe dia dah jeling.
aikk...tak jadi ke nak dtg kelantan cuti ni?

Nik Zulina Nik Taib said...

Selamat makan angin ke destinasi.. moga selamat pergi dan kembali..

Intan Rosnitta said...

Ain layak jadi duta Muzium lps ni!

ija said...

saya suka pegi muzium..sebab kalau pergi muzium ni seolah2 saya mengembara dari satu zaman ke satu zaman..mungkin sebab dari kecil ayah suka suka bawa kami ke muzium..

cikgu panji said...

na,
selamat berangkat ke tanah suci. semoga selamat perjalanan dan mendapat haji yg mabrur.

intan,
takleh jadi duta muzium.penakut yg amat

cikgu panji said...

ija,
saya tak berapa suka sbb macam suram je. tapi kalau ada pameran tertentu contahnya kalau tak silap 2 th lepas ada pameran bonsai kat muzium, masa tu kalau boleh tiap hari pergi pun takpe.