Friday, November 14, 2008

Jumaat Yang Indah

Konvokesyen & Kreativiti
Tadika Intelek Maryam 2008
Tarikh : 14 Nov 2008
Tempat : Hotel New Pacific


Macam biasa, berposing dulu sebelum keluar rumah



Pentas yang masih kosong

Make up tebal nampak...

Bersama guru-guru dan rakan-rakan 3 Green

Antara persembahan yang ditunjukkan

Teater Sejahtera Sepanjang Perjalanan

Bergambar sebelum majlis bersurai

Bersama Kak Iqah, Kak Adar dan Izzati

10 comments:

kuIna Jentayutiara said...

seronok tgk ragam bebudak...

ija said...

tahniah wat ain...

cikgu panji said...

kuina,
betul tu.persembahan mereka betul2 ikhlas

ija,
t kasih.Alhamdulllah guru2 tadika ini telah berjaya mengajar anak2 kita membaca dan menulis.

hafzan lazim said...

Tahniah Ain. dah gard dah dia. Abe Je tok grad-grad lagi nih.
Way to Go Ain!!!!!

cikgu panji said...

je,
hehehe

zairaza said...

haha nop grad jugok. sengsara jiwa ragakuuu. haha.

tahnian ain! and iqah jugak.
awesomelah anda2 berdua!

Intan Rosnitta said...

Wah! Cantik ain pakai baju konvo..

:D

cikgu panji said...

nor,
sikit lagi boleh grad aa...as sobru minal iman. hehehe
dok la US tu puas2 dulu, jln2 tengok tempat ore, bila balik m'sia nanti payah dah nak gi,kecuali kawin ngan datok...gelak guling2....

intan,
diorang ni,tadika dah pakai jubah konvo.emaknye yg tua ni pun baru sekali baru pakai jubah gitu.hehe zaman dah berubah

Kujie said...

tahniah..wahhhh..jelingan mengamcam

cikgu panji said...

kujie,
t kasih...agaknya hensom bebenor org yg dijeling tu...