Monday, November 24, 2008

Setakat Yang Termampu

Salah seorang saudara akan berkahwin hujung tahun nanti.
Beliau meminta jasa baik saya untuk menyiapkan kotak
dan raga untuk hantaran. Disebabkan tidak berseni
/fail dalam bahagian ini, pagi tadi saya hanya
mengambil tugas sebagai
driver untuk membeli
barang-barang untuk tujuan tersebut.
Dan pada petangnya saya hanya bertugas menghulur
gunting, gam dan benang sahaja sepanjang seorang lagi sepupu saya
menyiapkan semuanya ini. Alhamdulillah semuanya telah siap kami kerjakan.

8 comments:

Anonymous said...

ada la juga kredit utk benda2 tu..hehehe

Rumah Kuning said...

ada tapi tak byk.hehehe jadi le

atie said...

Cantik tu...kalau takde orang yang hulur gunting,gam dsb semua itu tak menjadi...ye tak?he he he.Saya dah email kat cikgu ye

Rumah Kuning said...

atie,
email dah dibalas.t kasih

Intan said...

Oklah tu. Sapa kata tak cantik?

:D

echah_syed said...

sape kawin..?? ingat CP nak cari madu utk diri sendiri ekeke :p

Anonymous said...

intan, cantik dlm kelompok yg tak cantik. hehe

combi,
rasanya ada orang nak kena cabai molot....mai dekat sikit

Anonymous said...

c su, kalau tak cukup cabai...saya bulih supply.... hahaha