Monday, March 31, 2008

Buahati Combi

2 A berposing
.
Ada orang jeless bila Cikgu Panji berkepit dengan si manis ini. Selepas bermesej mesej akhirnya Cikgu Panji berjumpa juga dengannya di pasar tersohor ini. Maaf ya, tak de kelass langsung tempat pertemuan pertama kita.Hehehe. Nyaris tak ketinggalan bas kerana menanti Cikgu Panji yang dua kali naik turun pasar Siti Khadijah dalam usaha menjejakinya. Pertemuan beberapa minit ini cukup bermakna dan InsyaAllah kita akan jumpa lagi.

7 comments:

echah_syed said...

express ni mcm berita dunia jer..combi tgu precious email pic dulu..:)

macih byk2 sgt terharu..dia ckp c.panji tantek laa **hugs**


~ dia terkilan sbb tak dpt kasi cenderahati buat kenangan ..sume on da spot kan :D

cikgu panji said...

Dapat jumpa pun dah seronok sangat...takyah cenderahati2 lah.Nak jumpa anak ngan mak pulak. Bila agaknye?

Jie said...

ooo...depa dating je....best tu. comei anak dara depa tu cikgu.... cepatlah booking tuk sedara mara....

lagi pun setahun dua lagi combi dah nk balik menetap kt semenanjung..tak de la nk bersaudara mara jejauh sgt :p

cikgu panji said...

Hahaha K Jie, nak buat menantu pun itu sorang je anak yg ada.(Si kecik bergaun putih)Kalau tak, boleh jugak berbesan dgn combi...

echah_syed said...

bole bole nak berbesan yer..ade bujang sorang kat umah ni sesuwei ngn yg bergaun tu...:p



**hugs**

Anonymous said...

wah wah...
ana pny pic kua kt blog yg cun nie...
tp ana nye pic la plak x brp nk cun...
uhuk.

mekaseh sudi jmp ana cg.
mekaseh jgk tuk sume bnde2 yg besh dlm paper bag itu.

kim slm kt ain.

cikgu panji said...

Sama2.
Ainnn....kak Ana kirim salamm