Tuesday, March 11, 2008

Macam-macam Ada

My favourite... Nasi kerabu.
Makan bersulam etak. Sedap...


7 comments:

aNgRiAni said...

askum cikgu...adeiii setapnyer...nasi kerabu is my faveret cikgu...kalau balik kelate tak pernah tak makan...ahaks...pantang jupe...mesti nak bedal...yammmy betull...ni yg wat lapar nie...ancusss diet yani ari nie...yehaaaaaaaaaaaa...

nor said...

alaa cemanalaah?
nop jugakkk.

ok two months to go.
and pinggan tuh cam pinggan kat umoh.
rindu. :D

pB said...

Salam ..


kalu kak ghumoh ni , sokmo dok buat nasik krabu kuning. Supo jah dgn nasi kerabu hok dalae gambar ni cuma nasi tu maso nok na'nok tu g bubuh serbuk kunyit...

cikgu panji said...

Senang je kan masak nasi kerabu ni..

Hail Afiq said...

nok make lagi senang che sue...sib baik saya sempat hari tu...

Jie said...

nak tepon Suhakam, nk wat aduan ada org buat Penderaan Napsu...napsu makan..kahkahkah

cikgu panji said...

Ampun...ampun...