Thursday, March 27, 2008

Kota Bharu Mula Bermandi Cahaya








Agak kabur kerana saya snap dari dalam kereta menggunakan handphone murah. Walaupun belum ada pintu gerbang yang siap sepenuhnya, tetapi sepanjang jalan utama sudah meriah dengan kerlipan lampu yang berwarna warni. Ahad dan Isnin depan kami di Kelantan akan bercuti sempena Keputeraan Al Sultan Kelantan. Rasa-rasa nak makan angin. Boleh ke??




6 comments:

zairaza said...

makan angin? tak boley tak boley.
hehe.. tunggu sy balik...=)

mama mimie said...

meriahnyer.. cikgu, eya ni. da pindah umah..

pB said...

lanjutkan usia al sultan kami
sultan kelantan raja ak krami


kah kah ..
setakat tu jah hok pB ingat ...

buleh tak nati cikgu postkan lirik lagu slamat sultae tu ....




lamo doh tok kelik klate nie ...

cikgu panji said...

Nor, makan angin dekat2 je.Cameron ke, Pinang ke, Pangkor ke.Atau pun Terengganu.Lain le macam Nor tu,makan angin negara omputih.

cikgu panji said...

U tahun Keputeraan Sultan Kelantan memang meriah.Siap dgn p.gerbang dan kereta berhias lagi.

cikgu panji said...

PB, no problem. Nanti ye