Monday, March 24, 2008

Jom Pilih....






Memang berkenan.
Beli? Belum tentu.
Poket makcik banyak nipis....
Kalau yang atas tu, makin nipis makin cantik.
Sabar je la...

14 comments:

Hafzan Lazim said...

Waa Che Sue nak beli TV besarr. Mesti sbb AF musim br start...

cikgu panji said...

Tengok je Jee.Tak beli yg besar tu.

echah_syed said...

beli beli beli..bayo sendiri ekk :p

cikgu panji said...

Masalahnya makcik takde duit.hehehe

nor said...

haaa..
beli2. bagus gak neh.
takdop la pakat pakai spek sbb tgk tv kecik. (haha...salahkan tv)

yginsaf said...

yg atas itteww memang mancongkam makcik .. koser

mama ranggie said...

mama dpt 29 pon dah cukup lor...

nak boli yg bosar,duit ciput!
:}

cikgu panji said...

Nor, nak cukupkan koleksi sorang satu.Taklah, Sebenarnya,satu tv tu dah rosak...

cikgu panji said...

Yginsaf, mike nak yang besor sesaje...takpe asal bahagia.

cikgu panji said...

mama, saya pun rasa 29 in tu dah cukup besar.Cukup le...

silversarina said...

cantik, kalau beli kena ngadap TV jelah kejenya, rugi tak ngadap sebab dah banyak habis pitih... hihihi.

pB said...

salam



tengok tengok kat kedai Lian Hong ker??
Depan stesen BAH

cikgu panji said...

Silversarina,meme come tapi takleh ikut 'ere.

cikgu panji said...

PB, bukan kedai tu tapi dekat2 tu jugak.Dekat Nawi kedai gunting tu...