Saturday, March 8, 2008

Kerana Pilihanraya




Petang tadi cikgu panji sekeluarga ke Besut kerana memenuhi undangan ceramah kenduri kahwin. Jalanraya sesak persis berada di akhir Ramadhan. Kiri, kanan, atas, bawah dipenuhi dengan bendera dan poster yang ada kalanya meneduhkan makhluk yang berada di bawahnya. Banyaknya bendera, banyaknya poster, terfikir pula saya, selepas pilihanraya nanti adakah semua ini akan dibuang begitu sahaja? Atau bolehkah dikitar semula?


7 comments:

echah_syed said...

tak suke semak mata dan penglihatan jadi serabut ! erkkk

azlanlin said...

Kita sama-sama tengok nanti...ke mana perginya lambang-lambang yang melambai-lambai tu...kan?

cikgu panji said...

Ada orang cakap, lepas ni ada yg akan jadi kain basahan.Kesiannye

Jie said...

poster nurul izzah paling top...semua dah ade org booking.... tak mcm yg org lain bersepah jatuh dlm longkang...kehkehkeh


penatnya kakjie...huwaaaa

---> kelat said...

yg jenis kain... mmg btoi... dibuat kain basahan... tp yg kreatif... jahit cantum2 bleh jadik gebo a.k.a simut keta... hahaha... KESIAN...

---> kelat said...

yg jenih kotah ngan pestik... leh gak wat kitasmula... huhuhu... duit tuh... ngeeeeeeeeeeeee...

Jie said...

cikgu..poster utk BA hanya bendera kain tak ada poster kertas ( kalau ada pun minimum sgt),diambil simpan akan digunakan semula tetapi kalau BN derang byk guna poster kertas....terus buang...> baca buang duit!