Monday, August 18, 2008

Aktiviti Musim Cuti

Sebaik sampai di rumah dari Johor malam tadi, terus ke rumah saudara yg mengadakan kenduri. Kemudian, lebih kurang pukul 11.00 mlm bergegas pula ke rumah mak saudara yang akan mengadakan kenduri hari ini. Tolong apa yang patut sehingga jam melebihi 1.00 pagi. Dan, hari ini seharian menyambung cerita di tempat kenduri. Makan, makan dan makan sambil sembang, sembang dan sembang.


Mana pic pengantin aa?

8 comments:

Intan Rosnitta said...

Masuk marathon buleh menang ni cikgu... Kita yg baca pun rasa letih! :P

zairaza said...

sape kawin che su?

alaaa rindu222 nop g tgk org kawin2.

CIKGU PANJI said...

intan,
tambah meletihkan lagi bila nengok kain baju kotor dlm beg.hehe

CIKGU PANJI said...

nor,
k dah (yg dok kat trengganu) kawin + kenduri kak mah naik umah baru.

Kujie said...

syukurlah cikgu diberi kesempatan, kelapangan dpt hadirkan diri ke majlis jauh2 mcm tu...walau penat tapi seronok sbb bertemu saudara mara...

meriah sgt...

cikgu panji said...

kujie,
time cuti sek ni le dpt berjumpa dan berkumpul sanak saudara ramai2.

TokNabe said...

Saya balik 3 hari ke kelantan, dan menghadiri 4 hingga 6 majlis kawen, cukur anak jiran2 dan rakan2. Tangan masih bau gulai lagi ni.

cikgu panji said...

tok, tangan bau gulai ke bau budu?? hehehe