Friday, August 29, 2008

Menghirup Udara Pulau



citer lain kali ye
bye...bye

6 comments:

Kujie said...

amboiii....cikgu
lepas balik cuti..bercuti lagi

Superb GURU BaniHassim said...

org tgh kembong pursenye...
hujung tahun nih haruslah gi jejalan...
boleh relaks2 ye???

bonus pun akan dpt tak lame lagi... :D

nordee said...

baguslah CP ni..rajin Cuti-Cuti Malaysia...

CIKGU PANJI said...

kujie,
sekali sekala jln2 ke pulau. Ops...naik boat aa...

Bani Hassim,
Nak tunggu kembung, tak jugak kembung...kempis pun lantak le..

nordee,
Dlm negara je yg mampu. w apa pun,syukur ...

pokcik a.k.a zouls said...

salam tuan umah...lama tak nampak batang idung (pokcik ler tuu...)

pokcik baru ajer berangan nak angkut anak bini kesana cp dah pergi...tak aci nih! psstttt!!! nak tanya sikit...cp dok kat resort mana nih...siap ada swimming pond nie. budak2 mmg suker lagu nie...bapak budak nya plak suker jugak tapi suker benda lain...hehehe!!!

sempena bulan ramadhan nie,pokcik kat kb nie nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yang dah mula pun ari nie...dengan pesanan sambut ajer tak jadi kena puasa baru jadik kecuali uzur org pompuan...hehehe!!!

salam dari kb.kn

CIKGU PANJI said...

pokcik,
bakpo nyo tak royat.kalu dok kita buleh gi sekali.ambo dok di arwana resort.ok jugak tem dia.layanan pun bagus.