Tuesday, August 12, 2008

Tak Bertajuk

Lama tak update blog semangkuk strawberi .
Sehari dua ini mood tak berapa baik.
Masa berstatus budak sekolah dulu, mood begini datang bila tarikh exam dah dekat.
Banyak benda nak fikir dan berlaku sedikit kecelaruan.
Biasa le tu....rencah kehidupan.
Manis, masam, masin, kelat semua ada.
Hehehe.
Semalam CP gi kursus di Machang.
Sekali lagi terpaksa memandu keseorangan dalam jarak yang agak jauh.
Alhamdulillah selamat pergi dan balik.
Lagi dua hari, cuti pertengahan penggal kedua.
Tahun ni CP belum ambil mc dan harap-harap sampai akhir tahun kekal sihat.
Dan untuk pertama kalinya tahun ini CP telah ambik CRK untuk esok dan lusa.
Kemungkinan juga bermula esok CP akan cuti blogging untuk tiga, empat, lima hari.
Dikesempatan ini, CP ucapkan Selamat Bercuti untuk anak-anak pelajar dan guru-guru terutamanya.
Kalau ada masa, jenguk-jenguklah kampung halaman, jumpa ibubapa, saudara mara.
OK. Semoga semuanya selamat.

16 comments:

cikgu jawe said...

slmt bercuti juga CP. CJ tiap2 hari balik kg. hehe

nordee said...

selamat bercuti dan selamat menanda kertas..huhuhu..banyaknya nak kena tanda..macam tak cuti je...

CIKGU PANJI said...

cikgu jawe,
sama le kita...memang dok kat kg.

nordee,
selamat menanda kertas. nasib le...hehe

echah_syed said...

lamenyer cuti..3+4+5=12 hari tuu :p

larikkssssssss sekuat hati !




~ tahan ke hati tak jenguk combi..huhu :(

cikgu panji said...

combi,
jumpa dlm hati.

Intan Rosnitta said...

Selamat bercuti cikgu... Moga selamat segalanya! :)

IBU KUMBANG said...

selamat bercuti wahai cikgu cikgi...

suara said...

Su balik cuti kejap masa awal puasa nanti... pastu raya lak balik. Rindu sgt org2 kat kg... rindu kat nasi berlauk pagi jugak... huhu

pB said...

salam

CRK tu apa ???

cikgu panji said...

intan,
cuti sek tak balik kg ke?

ibu kumbang,
t kasih.tapi kita ada kelas tambahan.

cikgu panji said...

su,
kg kat mana ya?? cuti sek ni nak beli nasi belauk kena Q. ramai peminat.

pb,
crk tu cuti rehat khas. 7 hari setahun.

Jie said...

selamat bercuti cikgu..rehatkan minda....freskan otak

cikgu panji said...

jie, tgh bercanda ngan ain di bandaaraya bersejarah.

TokNabe said...

Selamat bercuti yecikgu.. sy pun balik kelantan tapi tak lama ada mace 2 pulok dale cuti ni..PTK la, itu la. kalu tak boleh dok lama kat kg.

Anonymous said...

nasi belauk nasi krabu nok balik tok leh , tengoh musafir. . .

CIKGU PANJI said...

tok,
balik jange tak balik.kalu dan, mari le jale umah ambo.

musafir,
nak seribu daya. ko guano?