Friday, August 15, 2008

Masih Di Bandaraya Bersejarah

Berlatar belakangkan kincir air Kesultanan Melayu Melaka
Banyak tempat yang boleh dikunjungi

Ronda lagi dan lagi
Dari Menara Taming Sari
Menyusuri anak sungai untuk sampai ke tempat seminar di Perkampungan Seni, Muara Sungai Duyung, Permatang Pasir.

9 comments:

echah_syed said...

lorr..kan combi dah ckp dia tetap bukak blog hehe.. :p

takpe hapdet pic pun buat kita hilang rindu kat dia.. :)


enjoyzz jgn tak enjoyzzz !

cikgu panji said...

sibbaik kat hotel ni boleh online. hehe

cikgu jawe said...

ehehe.. aku tgh selak2 buku sejarah melayu. cari2 fakta zaman kesultanan melaka yg mana ada kincir air nih. hehehe

tak sah gi melaka kalau tak gi dataran pahlawan. :P

Superb GURU BaniHassim said...

Waa...cuti msia nampak...mentang2la kelate doh cuti awa...

BTW, happy holiday... :D

cikgu panji said...

cikgujawe,
dah jumpa ke dlm buku yg dicari.

banihassim,
nak gi paghih taklih, dpt gi melaka pun jadilah...hehe

IBU KUMBANG said...

hehe syioknye CP cuti2 malaysia.. nak itut...

CIKGU PANJI said...

ibu kumbang, masa pergi seronok,masa balik letih woo...

Kujie said...

wahhh..jauh tu...dr pantai timur... naik menara lagi
sy pun tak sempat nk naik

cikgu panji said...

kujie, mcm le menara kat negara omputih nunn...hehe