Tuesday, August 5, 2008

Sesungguhnya duit berjuta
tidak dapat membeli ketenangan
untuk dimuatkan ke dalam hati
.

9 comments:

Intan Rosnitta said...

Kenapa lara semacam ni cikgu? Kejap je tu... nanti hilang lah... PMS kot? Hihi :)

mambang said...

betul tu cikgu...fikir2kan la...

CIKGU PANJI said...

intan,
takde apa2. saja melontarkan pendapat.

mambang,
Ada juga orang yg mencari duit dan harta benda hingga lupa segala-galanya.

Ibnurashidi said...

Salam ziarah cikgu..

Betul tu, duit bukan juga membawake akhirat..gunakan duit mencari ilmu insyallah dengan ilmu membawa ke akhirat..

ada masa jemputlah dtg ke blog saya..

echah_syed said...

duit tak dpt beli kebahagiaan tapi dapat beli buah doyan yg mahal laa cikgu.. :p

combi nak duit berjuta2 sbb teringin nak gi disneyland diseluruh donia...bole gitu :)

CIKGU PANJI said...

ibnurashidi,
t kasih krn sudi singgah.
Yg penting segala kerja buat kita selaras dgn tuntutanNya.

CIKGU PANJI said...

combi,
kempunan doriyan la ye? Ooo..nak makan doriyan kat disneyland?? Hehehe

pokcik a.k.a zouls said...

"cari duit banyak banyak,makan tetap sepinggan..."

cikgu panji said...

Betul tu pokcik.