Monday, August 4, 2008

Majlis Perpisahan Puan Pengetua

Selamat bertugas di tempat baru.

12 comments:

Intan Rosnitta said...

Ada drama air-mata tak cikgu?? :)

musafir said...

ada peluang naik pangkat CP, Che Pengetua

CIKGU PANJI said...

intan,
macam biasa le...buat2 tak paham pulak

CIKGU PANJI said...

musafir,
cp langsung tidakk layak dan tidak berminat.

TokNabe said...

Yang pergi akan berganti.....yang baru mungkin peribadi belum diketahui lagi. Moga2 sama atau lebih baik :D

CIKGU PANJI said...

tok,
begitulah hendaknya.buah pulasan ada lg ke?? hehe

Jie said...

eemm..yang baru datang tu...
selalunya mcm "penyapu baru"

TokNabe said...

Pulasan ada.. cuma nak eksport tak tepati piawaian.

en_me said...

sodeynyerrr.. kannns

CIKGU PANJI said...

jie,
Pengetua baru ke, lama ke, kita ngajar mcm biasa.hehe

CIKGU PANJI said...

tok,
dpt tengok pun jadi le.kayanya bumi M'sia tercinta.

CIKGU PANJI said...

en_me,
Setiap perpisahan mesti sedih.