Wednesday, June 18, 2008

56 atau 58??

Saya sesungguhnya mengaku memahami akan segala kandungan Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 6 Tahun 2008 serta implikasi opsyen saya ini dan saya sesungguhnya mengetahui bahawa opsyen yang telah saya buat ini adalah muktamad.
Bismillahirrahmanirrahim.... dengan bulat hati dan keputusan yg tidak berbelah bagi saya memilih 56 tahun. Rasanya cukuplah setakat itu saya mengabdikan diri sebagai kaki tangan kerajaan.



23 comments:

Jie said...

Sik bek cikgu bulatkan hati , bukan bulatkan petak kosong tu..

Owh....56 ,cantik gak no tu

hehehehe...

CIKGU PANJI said...

aik...ada makna tersurat dan tersirat? hehe

Intan Rosnitta said...

Minggu lepas adik sy ada tanya pendapat sy soalan yg serupa.

56?
Well done!

Lama lagi tu 20 ++ tahun lagi kot hihi ;)

CIKGU PANJI said...

Intan, Kami diberi masa hingga hujung minggu depan utk berfikir.Hehe.
Keputusan dah ada, tak perlu fikir panjang

TokNabe said...

58?, larat lagi ke otak nak mikir dgn kudrat nak buat keje.. ish,ish..Rasanya cukup ler sampai 56. Rasanya kudrat ok tapi minda yg tak ok.

CikguZue said...

saya yang jauh ni pun kena fikir jugak. lepas tu kena hantar dgn pos laju. saya tanda 58. harapnye masih diberi kekuatan utk mengajar. kalau x, 56 jugaklah mintak pencen.

echah_syed said...

lor..patutnyer 45 jek :p

sbb time tu bole dok lepak2 kat umah tgu abe balik keje..best tau :D

---> kelat said...

hmmmm... kbetulan pulak... ahaks...

jap lagik kena lak dengo ceramah pasei ni... 56 vs 58... kol 3 kang... adeiii... maleh tol... rase mau zzzzzzzzzzzzz jerkkk... nak pilih hok mane se ek??? ade saranan x? utk kelat nih?? huhuhu...

HAPPYIRFA said...

salam..
sya kalau pjg umur dan masih sihat tubuh badan pencen 55 tahun je kot

CIKGU PANJI said...

Tok, patutnye kena tanda 58 sbb org lelaki biasanya kuat...hehe

CIKGU PANJI said...

Cikguzue, tahniah krn memilih 58. Ini baru betul2 bersemangat. Hidup cikguzue...

CIKGU PANJI said...

combi, kalau saya pencen 45th, nak mkn apa? sbb kami yg baru ni hanya dpt pencen masa umur 56th.Tgh cari sponsor le ni...hehe

CIKGU PANJI said...

kelat, mike ikut le cikguzue. Berkhidmat lama skit... jgn ikut ghupe teman yg pemalaih ni.

CIKGU PANJI said...

Irfa, rasanya kalau pencen masa 50 th pun ok jugak. ya tak? Boleh selalu cuti-cuti malaysia. Tapi kalau dah pencen, ada ke duit...hehe

mama ranggie said...

cikgu,hubby saya pilih 58...hehee...

CIKGU PANJI said...

mama,bagus2. Orang lelaki kena kuat kuat.hehe

BaniHassim said...

Huhu..Lame-lame pon buat sakit otak je kak...
InsyaAllah, kalau dah dok umah, boleh buat bende lain..
Beribadah ker, jage cucucecet ker...
Heheh...

CIKGU PANJI said...

Orang lelaki kena gi kerja sampai 58. Kalau takdak kerja, diorang fikir benda lain pulak...

Jentayutiara said...

gud choice cikgu... ada byk masa lak nk bela cucu kan... huhuhu..

CIKGU PANJI said...

jentayutiara, nak makan angin sampai kembung...hehe. macamlah duit byk...

Hail Afiq said...

owh...56 ko?kalu 27 dah moral down guanow kiro?ado dok ore pencen umo 28?

CIKGU PANJI said...

hail, umur 28 tu kena buang kerja ada la... bila nak balik kelate?

Hail Afiq said...

hehehe...mama hail sarat lonie...tunggu masa jah...tak leh nok jale mano²...nanti lepas beranok kot...