Saturday, June 21, 2008

Hobi Baru


Ain dengan baby crystal nye yang beranika warna. Habis le segala balang ummi dimasukkan benda ni. Tapi, cantik jugak....
&
&
&
&
Ain : Ummi, baby crystal ni dah beranak. Tengok... makin banyak. Yang besar ni mak dia, yang kecil ni anak dia. hehe



17 comments:

Jie said...

owh..intan pun ade juga baby cystal ni..

cantik, kan

CIKGU PANJI said...

Maknye pun suka nengoknye...hehe

BaniHassim said...

huhu....saye suke term "crystal ni dah BERANAK...."...
hUHU...
Bende tak hidup pon boleh beranak ye kak???
Hehehe...

BaniHassim said...

Akak, tanamle sesuatu dalam tu...
Abah sye yang suke gardening tu abis diletaknye pokok ati-ati...
Iduop je, segar bugar...
Keep it up Cikgu Panji...:p

azlanlin said...

Cantiknyaaa.... kuning merah dan oren..menyilau nampaknya!.

Jentayutiara said...

cntik oooo pas2 berank pinak la... sampai penuh pasu & balang.

CIKGU PANJI said...

Banihassim, entah bila benda yg tak idup ni boleh beranak pinak...

lagi satu, tak tau nak tanam pokok ape.

CIKGU PANJI said...

Azlanlin, mainan budak2.sebulan dua lagi, entah2 dgn balang2 pecah...apa pun, harap2 boleh bertahan lama.maklumle, tuannya tu bukan boleh duduk diam.

CIKGU PANJI said...

jentayutiara, beranak pinak...kembar lagi. hehe

mama ranggie said...

cikgu,memang cantik tp kalo tambah bunga lagi cantik!

n3 sebelum nih,rasa2nya mama akan jd puan A or D..hehehee...

CIKGU PANJI said...

mama, kalau letak pokok, rasanya takdan idup . Makcik kecik tu bukan boleh tengok je.

BaniHassim said...

akak nasihat le makcik kecik tu..
bagi tanggungjwb, suh jage leklok, musti dier akan jage smpi pokok tu mati dgn sendiri...
Budak2...

CikguZue said...

cantik2 dan berkaler2 ye...

Intan Rosnitta said...

Cikgu...

Buka setakat ain yg suka tgk...kita yg tua ni pun minat...hehehe...darat sungguh! :P

CIKGU PANJI said...

intan, ain yg mengamuk nak beli benda tu.dlm hati, maknye pun nak jugakk...hehe

HAPPYIRFA said...

SALAM CP..
ada semusim lepas si kakak mintak belikan baby ksistal ni.macam x caya jugak boleh beranak mende alah ni..

CIKGU PANJI said...

Irfa, rupanya ramai orang yg minat ngan baby crystal ni....mungkin sbb dia boleh beranak...hehe