Sunday, June 8, 2008

Beringat Sebelum Habis

Semua orang bercakap pasal minyak.
Kerana harga minyak naik , semua harga barang akan naik
dan semua caj perkhidmatan juga bakal naik
Jadi,
Segala langkah perlu diambil sejak hari pertama gaji
agar menu di bawah tidak menjadi santapan duka kita sekeluarga


Sebenarnya CP mengingatkan diri sendiri.

13 comments:

BaniHassim said...

Sedap tu kak, sambal ngan timun...
Huuuu...Kecur liur nih...

CIKGU PANJI said...

sedap ...tapi kalau tiap2 hari pekena menu ni je, slim jadinye weh...

arsaili said...

salam..my fav tu...ehehe..pucuk ubi, ubi kayu, paku pakis kan ada..ehehee..jangan lupa kangkong liar

arsaili said...

salam..my fav tu...ehehe..pucuk ubi, ubi kayu, paku pakis kan ada..ehehee..jangan lupa kangkong liar

Jie said...

yg dia snap yg ini je..tu tepi tu mangkuk beso tu..entah2 masak lemak...gulai ayam..hehehehehe

CIKGU PANJI said...

arsaili,saya pun suka pucuk ubi, pucuk paku.lepas ni tiap pagi tiap ptg menyelinap dlm semak. hehe

CIKGU PANJI said...

k jie, mana ada masak lemak, gulai ayam...hehe

Intan Rosnitta said...

Betul cikgu...
Beringat sebelum kena! ;)

pB said...

Salam




napok gayo lepah ni , keno minum air masok banyok.

Safe pitih n buleh jago badae.

CIKGU PANJI said...

intan,yang menjadi masalahnya, bila dah hampir kering diakhir bulan baru teringat, awal bulan lupa pulak....

CIKGU PANJI said...

pb, bagus tu.tapi lamo kan kembong perut sbb minum air sejuk banyok sgt.

HAPPYIRFA said...

salam..
semua komen di atas..jgn hangat2 tahi ayam.he he(peringatan utk diri sendiri jugak)lambatnya gaji..

CIKGU PANJI said...

irfa, betul tu.setuju sgt..