Friday, June 27, 2008

Sukan Tahunan Intelek Maryam






















Dalam perjalanan ke Tadika Intelek Maryam.
CP : Ain main gappo pahni?
Ain : Nanti, ummi tengok je la.
CP : Alaa...royat le Ain main gappo?
Ain : Ain mainnn.... tengok je la.
Go yellow go...
Go yellow go...

Rasanya sukan tahunan tadika ni lebih meriah dari sukan tahunan di sekolah menengah. Menang kalah bukan persoalan bagi pesrta yang mengambil bahagian.Dapat bermain ni pun dah kira satu kemenangan. Sebab ada jugak yang kalah sebelum bermain. Siap meraung-raung....meriah...meriah...Nasib baik Ain yg mewakili rumah kuning dapat hadiah. Berbaloi ummi bagi sokongan.




Lagi gambar di sini


8 comments:

mama ranggie said...

memang seronok zaman kanak2 kan?

Kujie said...

Tul tu cikgu...skrg ni sukan kat sekolah mak bapa org kampung tak peduli sangat...tak macam zamam kakjie dulu..kalau sukan sekolah..org kampung mak bapa bertenggek tepi padang meriahkan sekali.

sukan tadika best... kalah pun cikgu bagi hadiah..hahaha

CikguZue said...

memang meriah....best tgk costum tu...
kalau sekolah menengah, bebudak macam tak heran je time sukan, so apetah lagi mak ayah.
*cikgu pun...heheheh*

CIKGU PANJI said...

mama,
masa tu celik mata ingat main je.besttt..

k jie,
kat tadika, kalau tak dapat hadiah, mau ada yg meraung tak sedar diri.hehe.
sekarang ni sukan tak berapa meriah sbb makpak byk kerja, takdan nak gi tengok anak2 bersukan.

cikguzue,
anak2 sekarang bukan minat sangat bersukan, main ps2 lagi seronok.
hehe

Great Teacher BaniHassim said...

sukan nih ade yg best, ade yg boring...
Kalau ramai suppoters best laaa...Happening gilee..

CIKGU PANJI said...

banihassim, betul tu.

Rashid said...

hii salam kenalan. eeeee seronoknya jadi cikgu...hee heee

nadia yuna said...

teringat zaman saya kekanak dulu
nakal tak hingat!

=)