Wednesday, June 25, 2008

Hari Koperasi Peringkat Sekolah


Tarikh : 25 Jun 2008
Selepas dibacakan bermacam-macam perutusan dan ucapan perasmian, warga SMK Panji telah dihidangkan dengan sebuah teater yang amat menarik oleh Kelab Teater Pendidikan Khas yang bertajuk: Dua Belas Barisan Di akhirat.

5 comments:

Great Teacher BaniHassim said...

Pendidikan Khas; bisu and pekak ek???Came buat teater..

pokcik a.k.a zouls said...

baru pokcik teringat...rupa2 nya pokcik ada anak sedara dok ngajar satu sekolah dgn cikgu...nama dia cikgu Azimah Yaakob dok berek 12.

...mcm jejak kasih plak jadik nya!

Jentayutiara said...

tentu menarik teater tu kan...

Intan Rosnitta said...

Uniknya tajuk teater tu. Kena ambik iktibar ni... ;)

CIKGU PANJI said...

Bani Hasyim,
kelas khas smk panji takdak yg pekak, bisu atau buta. Cikgu diorang pun penulis skrip drama TV yg terkenal iaitu KA Raziah.

pokcik,
Kenal sangat le Kak Mah tu.Cikgu ERT.Jgn royat ke dia saya ada blog ni....please

Jentayutiara,
Memang menarik sesangat teater tu.Budak2 memang ternganga melihatnye. Rasa macam tak caya budak2 pend khas boleh buat mcm tu.

Intan,
Cikgu diorang ni penulis skrip cerekarama baru ni,yg bertajuk Lantana....(tak ingat le tajuk penuh.Yg fasha berlakun jadi isteri curang tu)