Sunday, June 29, 2008

Lega

Alhamdulillah akhirnya aku berjaya juga menyiapkan kerja menanda skrip jawapan ini pada masa yang ditetapkan. Sukanya...walaupun Jumaat dan Sabtu lepas rasa macam tak cuti tapi bila dah siap, rasa sangat lega seolah-olah dah melangsaikan hutang seribu. Byknye hutang... 200 le kot... hehehe.

13 comments:

online lottery said...

Thanks to the owner of this blog. Ive enjoyed reading this topic.

Rashid said...

salam cikgu.. izinkan saya link ur blog. tqvm

Kujie said...

wahhh...akhirnya..selamat juga.

lega tu...mcm tarik nafas lubang hidung seluas2nya..hahaha

nadia yuna said...

tahniah2

=)

mama ranggie said...

wah...selesai gak kan?dah tugas cikgu kan?membakar diri umpama lilin...

Intan Rosnitta said...

Mesti cikgu lega... selega-leganya :)

Jentayutiara said...

lega kan bila kita dpt menyiapkn sesuatu... tarik nafas panjang2.................

CikguZue said...

tahniah.
lepas tanda, biasanya baru kira markah. time ni la seronok. nak tahu brapa budak dapat. tapi kalau ramai yg gagal, x best jugak, kan...apepun kalau dah habis tanda, memang lega ya amat....

arsaili said...

salam apa kabar...minggu lepas sy ke KB ehehehe..ni kat KT lagi

CIKGU PANJI said...

cikgu rashid,
sila..sila

kujie,
alhamdulillah legaa.lubang hidung ala pulak kak jie...eee sebanyak-banyak perumpamaan, perumpamaan itu pulak yg dipilih.hehe

nadia yuna,
t kasih kerana singgah.

mama,
taknak membakar diri. berdosa. apa lagi membakar diri utk orang lain....jgn marah

intan,
begitu le. legaa sekejap.

CIKGU PANJI said...

jentayutiara,
tarik nafas panjang2, lepas.
ulang sekali lagi..... ok boleh masuk kelas.hehe

cikguzue,
bila anak murid dpt markah tinggi, cikgu seronok semacam je. kalau ada yg tak dpt jawab, rasa nak sekeh2 kepala diorang.tapi tak penah sekeh pun...hehe

arsaili,
ampun maaf byk2 sebab tak ingat nak maklumkan kpd arsaili mengenai jawatan yg ditawarkan tu.Bila baca komen ni baru teringat balik. Dah selesai ke?

TokNabe said...

Gitulah keje cikgu.. lepas 1 siap akan datang 1 lagi. Sebelum dtg lagi yg bertimbun2 tu.... tarik nafas dalam2 dan puas2.

CIKGU PANJI said...

tok, memang betul tu.kalau dah banyak sangat,bimbang pulak tak dapat disiapkan dgn sempurna.