Tuesday, June 10, 2008

Cerita Hari Ini

Alhamdulillah, masa jaga periksa hari ni tak mengantuk.
Sambil-sambil tu saya tanda kertas form 5 yg dah periksa semalam.
Lepas sekolah, ada meeting HEM le pulak.
Lepas ambik Ain, singgah pasar dan terus balik rumah.
Ain nangis... nangis...sebab saya tak layan keinginannya nak singgah di 7eleven.
Walaupun dah lewat, semangat nak masak berkobar-kobar.
Dah siap masak, rehat sekejap dan turun makan hampir jam 5 ptg (kiranya makan tghari merangkap mlm). Save budgettt.....
Petang ni pulak, hujan memanjang membawa ke malam. Sejuk dan sedapp... Syukur

10 comments:

CikguZue said...

selamat ngajor balik cikgu, walau cuma jaga periksa je...hehehe...itupun keroje cekgu jugak, kan. biasa saya waktu periksa cam ni la waktu utk menjaga suara. hehehhe...

CIKGU PANJI said...

t kasih cikguzue.sebenarnye jadi cikgu ni seronok...betul tak cikgu?

CIKGU PANJI said...
This comment has been removed by the author.
manje said...

salam...

wlupon bz ngan tugas2 mengajar tapi msh berkobar2 nak memsk lak kat umah eik? kite suke smgt mcmtu...:) kite pon skrg cube nk rajin msk gak kt umah...

Intan Rosnitta said...

Cikgu..

Musim hujan ke kat kelate lo ni?? Hari tu masa balik kg, panas terik. Acara shopping tetap berjalan lancar w/pun panas..kekekekek ;)

Hajat nak ziarah rumah cikgu raya posa ni, buleh ko?? Hihi...

CIKGU PANJI said...

intan,dua tiga hari ni ptg/mlm hujan sokmo. Nak mari jale raya ni? Kecik laman rumah,pdg sek hamba tadahkan.

Jie said...

hari2 mcm gini,save budjet...baguihlah cikgu

lebih slim...

Jentayutiara said...

sini pun ujan...........

CIKGU PANJI said...

sehari dua boleh le k jie. lepas tu meryap jjcm. hehe

CIKGU PANJI said...

jentayutiara,dah masuk musim ujan ke ni?? Tiap ari ujan..