Monday, June 9, 2008

Periksa Pertengahan Tahun

Hari ni sekolah dibuka semula selepas 2 minggu bercuti dan hari ni juga bermulanya Peperiksaan Pertengahan Tahun/ Ujian Pengesanan 2. Nampaknya cikgu-cikgu seluruh Kelantan berkubang dengan skrip jawapan le pulak. ( Ambo ore Kelate K. Jie, bukan org Gannung ). Dah bercuti sakan, makan kenduri sesaje, tanda kertas le pulak. Ops... Sebelum cuti hari tu pun para pelajar dah ambil Ujian Tahap Kecekapan 1. Dah berbondong-bondong kita bawa balik skrip jawapan. Biasalah...kerja cikgu, takkan nak suruh anak murid yang tanda. Kalau diorang yang tanda, harus semua dapat A1. Haru wei... Musim periksa ni, kami gi sekolah langsung tak mengajar. Kerja tunggu diorang jawab periksa je. Nampak macam senang, tapi punyalah mengantuk yang amat. Asyik nak mengaum menguap sesaje. Malam ni ingat nak tidur awal. Mudah-mudahan esok tak mengantuk macam hari ni.

4 comments:

en_me said...

mengantuk sebab nampak senang banget.. kannnns

mama ranggie said...

memang ngantuk kan cikgu kalopepagi tu...

Intan Rosnitta said...

Selamat menanda la pulak cikgu! :)

CIKGU PANJI said...

en_me, mungkin jugak..lagipun bukan semua anggota yg beekerja.

mama, ngantuk jugak ke? ingatkan org yg jaga periksa je mengantuk. hehe

intan, mai le tanda separuh...tolong menolong.