Friday, July 25, 2008

Bukan Sebarang Goreng Pisang

Pisang goreng pun tempek kat blog. Takde cerita lain ke? Tapi kan, cuba Combi dan puan-puan perhati betul-betul. Sama tak dengan goreng pisang yang biasa anda goreng atau beli. CP memang tak reti goreng pisang dan tiap kali goreng,tak pernah jadi rangup seperti ini. Jadi, setiap kali CP ke rumah MIL, CP tidak ketinggalan beli pisang goreng ini. Sedap....

4 comments:

Intan Rosnitta said...

Rumah MIL tu kat mana cikgu?

Great G.U.R.U BaniHassim said...

depa yg meniaga nih ada tepung khas...
pastu dier pakai tepung beras byk sket kot..
ranguplaa...campur dier dah hembus2, tiup2, bace2 sket dlm gorg pisang tu....sedapla jadiknye...

hehe...

suara said...

Salam...

Huhu... Su rindu pisang goreng kelate... rangup. nak balik!!!!

echah_syed said...

tepung dia cair sbb tu jd gitu.. :)