Friday, July 11, 2008

Tema Kuning


Saya sangat minat, sangat suka dan sangat sayang kepada orang-orang di dalam rumah-rumah ini. Sungguh...




8 comments:

paih said...

cool

Hafzan Lazim said...

Saya juga sangat suka dan sayang kepada semua ahli-ahlie rumah tersebut. Saya sangat rindu untuk duduk di tangga rumah kayu berwarna kuning itu. Dulu masa saya bosan-bosan masa tengah hari, saya pergi hanya untuk tidur di tangga tersebut bersama datuk dan nenet kesayangan saya. Saya doakan semoga semuanya panjang umur agar dapat bersama lepak di tangga tersebut.

CIKGU PANJI said...

sehari dua ni tangga rumah kayu tu agak meriah.Kitorang lepak sambil makan dorian n moktan. hehe. Kena marah pulak...

echah_syed said...

wow kaler diraja gitu :)

patik minta ampun tuanku !

bila nak bawa patik melawat istana tuanku ni :D

zairaza said...

haha ye la bru perasan umah warno kuning sumo. 2 years lg.. haih..

CIKGU PANJI said...

combi, silap masuk ke? kat sini ada rumah hamba sahaya je....

Hafiz Lazim said...

hahaha...rumah abah paling kuning antara semuanya....erm....sejak bila rumah ayah chick jadi kuning sekerat?

CIKGU PANJI said...

nor,
2 th tu kejap je...kami tunggu.

fiz,
w apa pun, kuning jugak...