Wednesday, July 9, 2008

Siapa Sangka

Malam tadi CP sekeluarga berpeluang makan malam dengan blogger famous dari Bumi Kenyalang. Tidak lain tidak bukan, pensyarah muda yang sentiasa berulang alik dari Malaysia ke Australia itu. Rupa-rupanya empunya diri sedang menyambung pengajian peringkat PHD. Combi mesti dapat agak dari awal lagi kan? Ya betul.... CP jumpa Arsaili. Terimakasih yang tidak terhingga untuk Arsaili kerana sudi jumpa CP sekeluarga. Semoga akan menyusul pula pertemuan-pertemuan seterusnya.InsyaAllah.

Dan terima kasih juga kerana cenderamata ini.
Gambar bapaknya ngak bisa disiar atas permintaannya. Maaf ye bapak-bapak, ibu-ibu.

14 comments:

mama ranggie said...

wah...ni yg jeles nih...mano gambar ye cikgu?hehehe...

echah_syed said...

3 ekor bb panda yg sgt cute.. :p

combi dah tau sbb tuan punye bdn dah roger2..hehe :D

sgt friendly kan dak oz tu.. :)


nak jupe cpanji gak..nak nak nak!

CIKGU PANJI said...

gambarnya?? hehe.dah sain MOU

CIKGU PANJI said...

combi, kita pun tak sabar nunggu pemilik mutiara hati tu datang. hujung th ni ye??

Jie said...

mcm biasalah kalau jumpa Arsaili mesti tak de gambo..ehehehehe

Intan Rosnitta said...

Memanjangkan silaturrahim antara kita...

Nanti cikgu free singgah rumah ambik buahtgn lain pulak :)

echah_syed said...

insyaALLAH kalo ade rezeki :)

tguuuuuuuuuuuu !

CIKGU PANJI said...

jie, sib baik mlm tu saya tak pikul kamera. Kalau tak, lantak le dia izin ke, tak izin ke, kita tempek je gambarnya kat sini.
Arsaili tgh geram tu...sorry..

CIKGU PANJI said...

intan, ini le seronoknya dunia kita. Menghubungkan silarurrahim walaupun sebelum ni langsung tak kenal...hehe
bila kita pulak nak jumpa ye?

CIKGU PANJI said...

combi, hutang belum bayor, insyaAllah saya pos hari Ahad ni. Rahsia tau...

IBU KUMBANG said...

Wah bestnya dapat jumpa org jauh... Salam akak!

CIKGU PANJI said...

ibu kumbang, salam kembali.tkasih krn sudi singgah

kuInaJentayutiara said...

jeles nya.....................

CIKGU PANJI said...

kuina,ada rezeki boleh jumpa.hehe