Saturday, July 5, 2008

Hari Keluarga SMK Panji











Walaupun Hari Keluarga SMK Panji bermula dengan acara BBQ malam tadi, tapi aku hanya dapat menyertainya pagi ini.Macam-macam acara dijalankan dan seperti biasa aku banyak menghabiskan masa mengawasi Ain di kolam renang. T kasih kepada KGKT kerana penganjuran program yang best ini.

6 comments:

TokNabe said...

sek sy pun tgh bercadang nak buat hari keluarga ni... tapi buntu nak pi ke mana. cad saya senang je , pakat gi Hawaii... :D

CIKGU PANJI said...

Elok juga tok. Kalu gi hawaii, boleh saya tumpang? Teringin jugak...hehe.
Atau pun buat hari keluaga, tempat tok cari etak ari tu.Sambil2 tu boleh salai etak...sedapp

Jentayutiara said...

budak2 memang suka main ayeq...

CIKGU PANJI said...

Betul tu jentayutiara,kalau boleh, tak makan tak minum pun takpe.

Azyyati said...

apsal gambar mak saya ada kat sini :)

CIKGU PANJI said...

azyyati,
mak awak?? Pengetua saya tu ke?